Reklamation & Garanti
Returnering
Skal en vare købt online i vores webshop byttes eller vil du have pengene tilbage:
1. Send den ubrugte vare retur pakket forsvarligt ind, til nedenstående adresse.
SMYKKEHJERTET ApS
Nørregade 12G
7100 Vejle
Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track & trace nummer.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
2. Vedlæg faktura, med tydeligt ordrenummer, samt en kort beskrivelse over hvad du ønsker.
Fakturaen modtages sammen med de bestilte varer. Ordrebekræftelsen er ikke gældende som faktura.
Vi bytter så varen eller tilbagefører pengene til det betalingskort som du har benyttet på Smykkehjertet.dk.
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
OBS: Varer købt i webshoppen kan også returneres i din nærmeste Smykkehjertet butik indenfor 30 dage fra den dato, der står på byttemærket, eller ombyttes til andre varer indenfor 60 dage.
BEMÆRK: Fortrydelses- og returretten er ikke gældende, hvis du reelt har taget varen i brug og/eller hvis varen er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den. Du skal sende varen tilbage i samme stand, som den er modtaget, og i original og intakt emballage.
Er der yderligere spørgsmål ang. returnering, er du velkommen til at ringe på tlf.: +45 75 35 31 31.
Reklamation
I henhold til købeloven, kan du få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, afslag i prisen eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation – medmindre fejlen skyldes misligholdelse eller overlast. Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Smykkehjertet.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Smykkehjertet ApS.
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Smykkehjertet ApS har stillet dig i udsigt.
Bemærk yderligere, at du bærer risikoen, når du sender en vare/pakke til os indtil modtagelsen. Husk derfor at pakke varen i forsvarlig emballage og gemme kvitteringen for afsendelsen til evt. fremtidig reference.
Klageadgang
Hos Smykkehjertet.dk gør vi meget ud af, at kunden er i centrum og får den bedst mulige kundeservice. Beklageligvis kan der ske misforståelser så du, som kunde, ikke føler at du har fået en god service.
Hvis det skulle ske, ser vi gerne at du skriver til os derom på info@smykkehjertet.dk. Nedenstående har vi indsat, som loven foreskriver det, et link hvor man som kunde kan indgives en klage til klageportalen for Nævnenes Hus. Vi håber dog, at du, som kunde, vil indgå i dialog med os om en evt. klage, inden den indgives.